نکات درسی برای امتحانات نهایی و کنکور

در این ویلاگ به بررسی نکات آموزشی برای امتحانات نهایی و کنکور می پردازیم

نکات درسی برای امتحانات نهایی و کنکور

در این ویلاگ به بررسی نکات آموزشی برای امتحانات نهایی و کنکور می پردازیم

بیشتر دانش آموزایی که درگیر امتحانات نهایی و کنکور هستند، میتونن با یادگیری نکات کوچک، اما مهم شرایط تحصیلی بهتری رو تجربه کنن و تو این وبلاگ سعی میکنم به بررسی این نکات بپردازم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

انتخاب پلتفرم تدریس خصوصی با قیمت مناسب

با گسترش اینترنت و امکاناتی که در اختیار ما قرار داده شده است، چندان دور از ذهن نبود که پلتفرم‌هایی هم برای تدریس خصوصی به وجود آیند. اگر در گذشته راه‌های انتخاب معلم خصوصی برای دانش‌آموز صرفا پرسش و تحقیق از میان دوستان، آشنایان یا نهایتا همان معلمان مدرسه بود، امروزه شما به کمک پلتفرم‌هایی چون استادبانک می‌توانید از هر جای ایران که هستید، به صورت آنلاین یا حضوری معلم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتخاب پلتفرم تدریس خصوصی تاثیرات قابل توجهی هم بر قیمت کلاس خصوصی می‌گذارد و یک فضای رقابتی را ایجاد کرده که در نهایت هم به نفع دانش‌آموز است، هم استاد خصوصی. تفاوت قیمت کلاس خصوصی در وهله اول به مقطع تحصیلی وابسته است و هرکدام از مقاطع شرایط مخصوص به خود را دارد.

قیمت کلاس خصوصی ابتدایی

آن چیزی که در مقطع ابتدایی واضح است، هزینه کمتر کلاس خصوصی در مقایسه با مقطع متوسطه و به خصوص سال کنکور است. این در حالیست که کارکردن با یک دانش‌آموز دوره ابتدایی به مراتب دشوارتر از یک نوجوان است. البته باید این را هم گفت که محتوای آموزشی در این دوره بسیار ساده بوده و آن چیزی که بیشتر اهمیت دارد، روش تدریس معلم است که تعیین‌کننده قیمت کلاس خصوصی ابتدایی است. این مسئله یک ویژگی مثبت هم دارد و آن این که سطح رقابت در این مقطع کمتر است. چرا که بسیاری از اساتیدی که حتی در زمینه کاری خود متخصص هم هستند، نمی‌توانند روش تدریس به کودکان را بیاموزند یا به کار گیرند.

قیمت کلاس خصوصی متوسطه

دوره متوسطه خود به دو بخش اول و دوم تقسیم می‌شود و تفاوت‌های زیادی هم میان این دو دوره وجود دارد؛ به خصوص این که در دوره متوسطه دوم حجم دروس به شدت بیشتر می‌شود و سایه سنگین آزمون کنکور نیز همواره وجود دارد. ویژگی مشترک دوره‌های متوسطه اما در این است که استفاده از معلم خصوصی به شدت بیشتر می‌شود. اگر در دوره ابتدایی بیشتر دانش‌آموزانی که افت تحصیلی دارند از معلم خصوصی استفاده می‌کنند، در دوره متوسطه دلیل اصلی استفاده از استاد خصوصی افت تحصیلی نیست، بلکه پیش‌بردن یک برنامه تحصیلی برای کسب موفقیت در آزمون‌های نهایی و کنکور است. به همین خاطر قیمت کلاس خصوصی متوسطه نیز به مراتب بالاتر است و در سال دوازدهم به اوج خود می‌رسد.

قیمت کلاس خصوصی زبان

شرایط کلاس زبان ترکیبی از دو حالت بالاست و بسته به این که دانش‌آموز در چه سنی و با چه هدفی می‌خواهد از استاد خصوصی کمک بگیرد، هزینه کلاس خصوصی زبان متفاوت است. به همین خاطر اساتید زبان متناسب با مقطع تحصیلی که برای تدریس خصوصی در نظر گرفته‌اند، دستمزد متفاوتی می‌گیرند و در صورتی که دانش‌آموز بخواهد برای آزمون کنکور یا آیلتس متقاضی کلاس خصوصی باشد، از نظر هزینه با گران‌ترین قیمت کلاس خصوصی زبان مواجه خواهد شد که البته نسبت به آن چه می‌آموزد، دارای ارزش است.

  • ۰۱/۰۷/۲۶
  • محسن امیری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی